تهران- ایرنا- سفیر آرژانتین در قطر با اشاره به احتمال قهرمانی این کشور در جام جهانی فوتبال گفت: «لیونل مسی» می‌تواند با قهرمانی در این تورنمنت وداع شکوهمندی با فوتبال ملی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، روزنامه الرایه چاپ قطر مصاحبه‌ای از سفیر آرژانتین در این کشور را منتشر کرده که در آن گیلرمو نیکلاس سفیر آرژانتین در کشور قطر از سازماندهی خاص جام جهانی فوتبال تمجید و موفقیت این مسابقات در همه سطوح را به کشور قطر تبریک گفت.

گیلرمو نیکلاس با اشاره به برگزاری دیدار فینال بین فرانسه و آرژانتین گفت: همه، رویای خداحافظی مسی با قهرمانی را دارند و اگر این مهم محقق شود قهرمانی آرژانتین بسیار متفاوت خواهد بود و طعم ویژه‌ای دارد. تمام شرایط حکایت از آن دارد که دیدار فینال امروز یک دیدار خاص خواهد بود و به یکی از بهترین دیدارهای جام جهانی قطر تبدیل می‌شود.

وی در خصوص حضور هواداران آرژانتین و در ورزشگاه لوسیل، خاطرنشان کرد: تعداد حاضران حداقل ۳۵ هزار آرژانتینی تخمین زده شده اما من انتظار حضور حدود ۴۰ هزار آرژانتینی در دیدار فینال جام جهانی دارم.

نیکلاس در خصوص انتظار خود برای کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد: تیم ملی آرژانتین در شرایط خوبی قرار دارد و منسجم است و منتظر دیدار سختی مقابل فرانسه هستیم اما مطمئن هستم که قهرمان می‌شویم.

سفیر آرژانتین همچنین از قدرت خط حمله تیم ملی فرانسه به رهبری امباپه صحبت کرد و گفت: امباپه بازیکن بزرگی است اما من از همه عوامل تیم ملی فرانسه می‌ترسم، آنها آنتوان گریژمان را هم دارند که مهم‌ترین بازیکن تیم است. آرژانتین نیز آماده است و ما تیم خوبی داریم و سرمربی تیم هم بسیار خوب است. مطمئن هستم که نتیجه مثبتی خواهیم گرفت.

دیدار نهایی بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال شامگاه امروز (یکشنبه) بین تیم‌های فرانسه و آرژانتین در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود. فرانسه در سال‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۱۸ به عنوان قهرمانی رسیده و تیم آرژانتین در سال‌های ۱۹۷۸ و ۱۹۸۶ این عنوان مهم را کسب کرده است.