تهران - ایرنا - معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم، بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده است.

به گزارش ایرنا از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی اظهار داشت: در ۷ دوره برگزاری حرج حضوری، بیش از ۱۳۷ هزار میلیارد تومان کالا عرضه شده است.

وی گفت: در مزایده‌های الکترونیکی برگزار شده هم تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد تومان کالا به فروش رفته که رشد بیش از ۷۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

غلامی گفت: حراج حضوری مردمی‌ترین روش فروش سازمان است که در آن‌همه فعالان و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند تنها با کارت ملی و کارت بانکی در این حراج حضور یافته و کالای موردنظر خود را خریداری کنند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم و پس از دستور رییس جمهور بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف و همه انبارهای سازمان ساماندهی شده است.

در هشتمین حراج حضوری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی که امروز دوشنبه (۲۸ آذرماه) برگزار می‌شود بیش از ۱۶۴ دسته کالایی به ارزش حدود ۳۹ میلیارد تومان از ۲۱ استان کشور برای فروش عرضه می‌شود.