ساری - ایرنا - سرمربی نساجی مازندران گفت: غیر از من هیچکس از بازیکنان و کادر فنی مقصر باخت نساجی مقابل صنعت نفت نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید مطهری عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در قائمشهر افزود: دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی گفتم که نگاه ما برای ادامه بازی های لیگ نباید به جدول باشد. تیم نفت آخرین تیم در جدول است و در کل هفته به بازیکنانم همین موضوع رو گوشزد کردم اما متاسفانه این مباحث مثمر ثمر نشد.
وی خاطر نشان کرد: واقعا خجالت زده هستیم و درست است که صنعت نفت آبادان در نیمه دوم یکی دو موقعیت خوب داشت و توانست آن را به گل تبدیل کند اما امروز از سبک بازی بچه هایم به هیچ عنوان راضی نیستم.
سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: همیشه فوتبال رو به جلو را دوست دارم اما به معنای واقعی بازیکنان من نتوانستند مسایل تاکتیکی گوشزد شده را در زمین بازی امروز پیاده کنند.
مطهری اضافه کرد: تیم نساجی در اوج آمادگی است و این سبک ضعیف بازی برای خود من هم جای تعجب دارد و اردوی بسیار خوبی داشتیم و تمرینات خیلی عالی پشت سر گذاشتیم و فیلم بازی امروز را باید دوباره ببینم که چرا میل خواستن در بین بچه های ما امروز کم بود.
وی گفت: مقصر این باخت بنده به عنوان‌ سرمربی تیم هستم و باید پاسخگوی عملکرد بازیکنان باشم.
سرمربی نساجی مازندران تصریح کرد: باخت گردن من است و بحث باخت را به هیچ عنوان نمی توانم به سمت داور ببرم اما مدل داوری امروز به گونه ای بود که بازیکنان رو عصبی می کرد و باعث شد کیفیت بازیکنان ما پایین بیاید.
مطهری اضافه کرد : نساجی جزو پنچ تیم بزرگ ایران است و باید داور بزرگ برای بازی های این تیم برنامه ریزی شود و ببینید سبک داوری امروز چگونه بود که حتی صدای منِ مطهری که اصلا دوست ندارم راجب داوری صحبت کنم را هم در آورده است.
وی گفت: داور را مقصر این باخت نمی دانم اما قضاوت داور امروز به هیچ عنوان خوب نبود و باید از این بازی درس بگیریم.
مطهری افزود: شک ندارم با این وضعیت چمن در آینده بازی ها در ورزشگاه وطنی به مشکل خواهیم خورد و این زمین باتوجه به بودجه و هزینه ای که می گویند خیلی باید باکیفیت تر باشد. سیستم گرمایشی زمین را اگر همکاران ما در باشگاه به آن نمی رسیدند این زمین اکنون نابود بود.
سرمربی نساجی مازندران تصریح کرد : باتوجه به هزینه ای که شده باید بیشتر به کیفیت چمن این زمین توجه شود و اگر نگهداری زمین به همین شکل باشد کیفیت ورزشگاه طولانی نخواهد بود.
به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که تیم آبادنی با ۲ گل امید خالدی (۴۷) و میثم تهیدست (۷۵) بر تیم نساجی غلبه کرد.