تهران- ایرنا- موشن گرافیک «به وطن دلگرمیم» و مجموعه پوسترهای «گرم باهم بودنیم» به مناسبت شب یلدا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، خانه طراحان انقلاب اسلامی، پوستر و موشن گرافیک «به وطن دلگرمیم» را به مناسبت شب یلدا منتشر کرد.

پوستر «به وطن دلگرمیم» توسط موسسه فرهنگی هنری آب و آینه با شعار «در شب یلدا خوش و خرم کنار یکدِگر/ دوست داریم این وطن را یک دقیقه بیشتر» تولید شده است.

موشن گرافیک «به وطن دلگرمیم» توسط مصطفی محمدی طراحی شده است.

‌«شب یلدا شب عشق و محبت / شب یلدا شب مهر و عطوفت/ شب یلدا کنار هم نشستن / شب یلدا گره بر عشق بستن» مضمون این موشن گرافیک است.

همچنین خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی ‌مجموعه پوسترهای «گرم باهم بودنیم» را منتشر کرده که طراحی گرافیک آن توسط استودیو آینده انجام شده است.

‌در معرفی این مجموعه پوستر آمده است: «این روزها که همه درگیر مشغله‌های مختلف هستیم، نکند از سنت‌های ایرانی مثل شب یلدا غافل شویم، این فرصت در کنار هم بودن را غنیمت بشماریم.»

خانه طراحان انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۱ با تلاش جمعی از متخصصان حوزه هنرهای تجسمی و با هدف آموزش و تولید محصولات هنری خلاقانه، سودمند و حرفه‌ای آغاز به کار کرد. این مجموعه با استفاده از محتوای به دست آمده از پژوهش‌های هدفمند، در قالب‌های گرافیک، گرافیک متحرک، فضاسازی، طراحی داخلی و طراحی صنعتی فعالیت می‌کند و در نهایت با بهره‌گیری از هنر، ایده‌ها و مهارت‌های جوانان متخصص، مؤمن و انقلابی، به تولید آثار می‌پردازد.