شهریار - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان شهریار گفت: تجهیز و تامین نیروی انسانی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی امام خمینی (ره) این شهرستان به موازات انجام عملیات عمرانی آن در دست اجرا است.

امیرعباس شفیع زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون عملیات عمرانی بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار با جدیت در دست اجرا است و بی وقفه کارهای عمرانی آن پیش می رود.

وی یادآور شد: یکشنبه های هر هفته جلسات هماهنگی و پیگیری عملیات عمرانی این پروژه با حضور دستگاه های مربوطه استانی و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و آخرین وضعیت رصد می شود.

شفیع زاده اظهار داشت: در آخرین گزارش های دریافتی از عملیات عمرانی این بیمارستان، عملیات اجرایی آن تا پایان دی سال جاری به پایان می رسد و اقدامات لازم برای تجهیز و تامین نیروی انسانی آن سرعت می گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان شهریار و معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: بنا شده تا طی حداکثر سه ماه اقدامات لازم برای تجهیز و تامین نیروی انسانی انجام شود که بر همین اساس می توان وعده بهره برداری کامل از آن را برای عید فطر داد.

این مسئول اعلام کرد: در زمینه تجهیز این بیمارستان سعی شده تا با بهره گیری از آخرین امکانات و سیستم های درمانی، این مرکز به عنوان محور درمانی بیمارستانی غرب استان تهران مجهز شود.

شفیع زاده ادامه داد: از سوی دیگر بناست از ظرفیت آن به عنوان مرکز آموزشی و درمانی بهره برداری و به این طریق ظرفیت آماده سازی دانشکده علوم پزشکی شهریار فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان شهریار یادآور شد: با بهره برداری از این بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی که ظرفیت آن پیش از این ۳۱۳ تختخواب پیش بینی شده بود و اکنون افزایش یافته، نیاز درمانی در منطقه غرب استان تهران به سطح قابل قبولی می رسد و نوید خوبی برای مردم این شهرستان پس از سه دهه معطلی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در صورت بهره برداری از دانشکده علوم انسانی کنار بیمارستان امام خمینی (ره) زمینه تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان شهریار فراهم می شود.

تکمیل و بهره برداری از بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار از مصوبات سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران در اردیبهشت سال جاری بود.