اراک - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: ۶ هزار و ۲۰۰ بسته یلدای کریمانه همزمان با شب یلدا در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» عصر چهارشنبه در آیین رزمایش کمک مومنانه یلدای کریمانه در اراک، افزود: تهیه این بسته‌ها در ذیل نهضت کمک مومنانه در دستور کار بسیج اراک قرار گرفت و گروه‌های جهادی با توزیع این بسته‌ها گرمابخش محفل خانواده‌های ولی‌نعمت و نیازمندان شدند.

وی بیان کرد: خدمت رسانی بی‌منت به مردم از رویکردهای مهم سپاه و بسیج است و بیش از ۳۶۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف و به شکل تخصص‌محور در این خصوص سازماندهی شده و اولویت جهادگران، مناطق محروم، روستاها و مناطق حاشیه‌نشین است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه، امیدآفرینی است و اساس فعالیت‌ گروه‌های جهادی تزریق امید به جامعه است و جهادگران همواره پای کار مردم هستند.

سرهنگ مهجوری با بیان اینکه گروه‌های جهادی با تاسی به فرهنگ بسیجی و حضور خود در همه صحنه‌ها تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کنند، گفت: خوشبختانه جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از اردوهای جهادی دارند که این مهم، نشان از فراگیرشدن حرکت و تفکر جهادی در کشور است.

وی تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ و روحیه جهادی یکی از نیازهای مهم گام دوم انقلاب است و بسیج در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای تدوین کرده است.