زنجان- ایرنا- استاندار زنجان گفت: برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی نسبت به سال قبل متفاوت‌تر برگزار شود تا بتوان گام‌های بلندی را برای تبیین اهداف والای آن شهید برداشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه در جلسه مقاومت و بصیرت که به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، افزود: با ارائه بسته‌های خدمتی متفاوت و متناسب با جامعه هدف هر دستگاه می توان در راستای دلجویی از مردم و افزایش سرمایه اجتماعی نظام گام برداشت.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی علاوه بر برنامه های روزمره و مناسبتی خود نسبت به خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم در این ایام جدیت داشته باشند، اظهار کرد: مدیران و مسئولان دقت کنند که مانند و همتای سردار سلیمانی در جهان پیدا نمی شود بنابراین در ایام سالگرد شهادت او باید با ارائه خدمات به مردم رضایت و خوشنودی آنها را بیش از پیش جلب کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه بسته های خدمتی باید با توجه به نیازمندی های گروه هدف هر دستگاه و با ابتکار و نوآوری مدیران آن مجموعه انجام گیرد، تصریح کرد: خدماتی که در این ایام به مردم ارائه می شود باید برای آنها خوشایند و ماندگار باشد.

استاندار زنجان تاکید کرد: مسئولان و دستگاه های اجرایی دقت کنند که در برگزاری برنامه‌های مناسبتی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه های تبلیغی آنها، علاوه بر کیفیت، با تبیین نیز همراه باشد و قطعا با کمی دقت و ظرافت می توان کارهایی ارائه کرد که اثر مطلوب تری بر مخاطب داشته باشد.