خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تردد در جاده‌های استان به رغم بارش باران پراکنده برقرار می‌باشد اما رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان ضروری است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان "مرتضی شیروانی" اظهار کرد: باتوجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، در گردنه ها بارش پراکنده باران و گاهی بارش خفیف برف مشاهده می شود.

به گفته وی تمام گشت های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۸ تیم متشکل از نیروی انسانی و ماشین آلات به حالت آماده باش درآمده اند.

مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان یادآورشد: تمامی هم استانی ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راههای استان مطلع شوند.

با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری پنجشنبه شب با حضور اعضای ستاد تشکیل و تاکیدات لازم به مدیران عضو ستاد مدیریت بحران، شامل فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط ارائه شد تا برای مواجهه با حوادث احتمالی در آماده باش کامل باشند.