پردیس - ایرنا - امام جمعه شهر پردیس گفت: امروز دشمن با جنگ شناختی به مقابله ملت ایران آمده است تا ولایت و امامت را از سر راه خود بردارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر پردیس ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) در جمع نمازگزاران اظهار داشت: جنگ شناختی دشمن باعث انحراف مردم پس از پیامبر (ص) شد و حضرت فاطمه زهرا(س) که جنگ شناختی آنها را خوب شناخته بود و در مقابل آنها ایستاد و با خواندن خطبه، جنگ شناختی دشمن را تبیین کرد.

وی ادامه داد: دراین ایام باید تلاش کنیم تا با تبیین فاطمه‌گونه، جنگ شناختی دشمن را تبیین کنیم و دوستان را آگاه و دشمنان را رسوا کنیم و با برگزاری برنامه های مذهبی در تعامل بین دستگاههای شهرستان باید نشان بدهیم که ما تربیت‌یافته کدام مکتب هستیم و برای حفظ این مکتب تا پای جان ایستاده‌ایم و اجازه میدان‌داری و جولان به دشمنان نخواهیم داد.

امام جمعه پردیس با اشاره به برنامه هایی که در این ایام برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تجمع خواهران در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بومهن، دسته‌روی روز شهادت هم در بومهن، پردیس، بخش جاجرود و فاز ۸ مسکن مهر ، برپایی موکب ها و تشییع نمادین حضرت فاطمه زهرا (س) از میدان عدالت به سمت مسجد الزهرا(س) در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

حسینی اظهار داشت: اغتشاشگران سه ماه است که در سرما و شب و در برنامه‌های تدارک دیده شده غربی‌ها خسارت می‌زدند و مردم را نگران می‌کردند و نیروهای انتظامی، نظامی، بسیج، سپاه، نیروهای امنیتی را سه ماه در حال آماده‌باش قرار داده که زحمات آنها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ضرروت رفع مشکلات مردم توسط مسئولان و حضور استاندارتهران در شهرستان، توضیح داد: با حضور استاندار تصمیمات خوبی گرفته شد و امیدواریم به زودی وعده‌های داده شده در زمینه اسناد مالکیتی و شهرک‌های بلاتکلیف و ساخت و سازهای غیرمجاز و ساماندهی شهرک‌های صنعتی محقق شود.

امام جمعه شهر پردیس گفت: اسرائیل که در برابر گروه‌های مقاومت بیشتر از سه روز نمی‌تواند مقاومت کند، بارها شکست خورده و این کشور توان تامین امنیت برای سایر کشورها را ندارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با فعالیت‌های جاسوسی در برخی از کشورها به دنبال این است که به خیال خود حلقه محاصره علیه جمهوری اسلامی ایران را تنگ‌تر کند و اطلاعاتی را از داخل ایران کسب کرده و پروژه «مرگ با هزار ضربه چاقو» را عملیاتی کند، اما رژیم صهیونیستی بداند که به زودی توسط جوانان غیور ایرانی نابود و از صفحه روزگار محو خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.