بوشهر_ ایرنا_ فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: از یک شناور باری در آب های خلیج فارس در محدوده شهرستان تنگستان، یک محموله قاچاق به ارزش ۴۴ میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ یدالله شرفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای مرزبانی استان بوشهر در خلیج فارس، هر گونه فعالیتی که سبب ضربه زدن به اقتصادی کشور شود را رصد و پیگیری می کنیم.

وی افزود: موضوع قاچاق کالا را با جدیت و به عنوانی یک اولویت دنبال می کنیم و اجازه نمی دهیم عده ای محدود با قاچاق کالا به دنبال ضربه زدن به تولیدات داخلی و اقتصادی کشور عمل کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: هر نوع کالایی که مستندات قانونی نداشته باشد، در حکم کالای قاچاق بوده و ضبظ می شود.

شرفی ادامه داد: در این زمینه، یک محموله قاچاق به ارزش ۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در بندر دلوار تنگستان توسط مامورانی دریابانی از یک شناور باری کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی با اعلام این که پرونده این تخلف به مرجع قضایی تحویل شده، عنوان کرد: این محموله شامل ۲ هزار و ۳۰۰ دست پوشاک و ۵ هزار عدد لوازم جانبی تلفن همراه بوده است.