تهران- ایرنا- نویسنده کتاب  کسب و کارَت را قورت بده! گفت: این کتاب با زبانی ساده و قابل درک، برای افرادی که می‌خواهند کسب و کار مستقل برای خود راه بیاندازند، راهکارهای نوینی ارائه می‌دهد.

نویسنده کتاب کسب و کارَت را قورت بده! درباره این کتاب به خبرنگار ایرنا توضیح داد: تردیدی نیست که آدم‌های موفق و خودساخته در دنیای کسب وکار آدم‌هایی هستند که مالک کسب وکار مستقل خود هستند و روی پای خود ایستاده‌اند. آن‌ها با ناملایمات می‌سازند. پشتکار دارند و با عبور از موانع و چالش‌ها بر بحران‌ها غلبه می‌کنند و به هر شکلی که هست در دنیای بی‌رحم کسب وکار دوام می‌آورند و بقاء خود را تضمین می‌کنند.

حسن ایمانی افزود: در این کتاب عوامل و عناصری که منجر به تقویت روحیه جنگندگی در این افراد شده و اینکه آن‌ها بر چه اساسی می‌توانند تصمیمات درستی بگیرند و دیگران نمی‌توانند و اینکه صاحبان موفق کسب وکار چگونه خود را پرانگیزه و پر تلاش بار می‌آورند مورد بررسی قرار می‌گیرد .

به گفته ایمانی کتاب (کسب و کارَت را قورت بده!) با زبانی ساده و قابل درک، به برخی از عوامل و عناصری اشاره می‌کند که افراد موفق در کسب و کارهای مستقل، از آن‌ها برخوردارند و این کتاب برای افرادی که می‌خواهند کسب وکار مستقل برای خود راه بیاندازند راهکارهای نوینی ارائه می‌دهد، بیش از صد راهکار که اگر بکار گرفته شوند، قورت دادن کسب وکار را ممکن می‌سازند.

این نویسنده گفت: افراد موفق در کسب وکارهای مستقل همیشه در کانون توجه جهانیان قرار داشته‌اند. می‌دانید چرا؟ زیرا آن‌ها کارهایی می‌کنند که از پسِ همه آدم‌ها بر نمی‌آید. آن‌ها ایده پردازند، خلّاقند و طرح‌های بکر دارند. آن‌ها به چیزهایی می‌اندیشند که کمتر کسی به ذهنش خطور می‌کند. آنها خاص هستند و خاص هم زندگی می‌کنند. هر بار که زمین می‌خورند از جا برمی‌خیزند. هر بار که شکست می‌خورند از نو شروع می کنند. آنها تاثیرگذارترین افراد در جهان هستند.

نویسنده کتاب کسب و کارت را قورت بده ! ادامه داد: هدف و اصل موضوع کتاب، هدایت آن‌هایی است که می خواهند روی پای خود بایستند و کسب وکار مستقلی داشته باشند و با عبور از فراز و فرودها، طعم موفقیت را بچشند و مطالب انگیزشی آن بُرشی از تجربیات و لمس شرایط افراد موفق است.

نویسنده کتاب (کسب و کارَت را قورت بده!) اظهار کرد: اصل موضوع کتاب، پرداختن به برخی جنبه‌های روان‌شناختی در کسب و کار است و همچنین ارائه عناصر مهمی که برای راه‌اندازی یک کسب و کار مستقل به شدت به آن‌ها نیاز داریم.

وی درباره محورهای مهم مورد بررسی در کتاب گفت: از جمله محورهای مهم مورد بحث و بررسی در این کتاب می‌توان به حقیقت کسب و کار، اشتغال‌زایی و کارآفرینی، خرَدورزی در کسب و کار، ثروتمندیِ ذهن، خطرپذیری، فروش، مذاکره، مشتری شناسی و مشتری یابی، صیانت از اهداف، اسباب کار و یا برنامه ریزی اشاره کرد.