تهران- ایرنا-گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی امروز - یکشنبه ۴ دی ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور۲۱۶ تن از نمایندگان آغاز شد .

در این نشست قرار است گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت وطرح اصلاح تبصره(۴)بند(۳)ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی بررسی شود.

بررسی لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت ایران و عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات های بر در آمد و سرمایه، لایحه پروتکل(تمدید) موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اوراسیا و طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این نشست بررسی تقاضای استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه وبررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه اصلاح تبصره (۵) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را بررسی می کنند.

بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه اصلاح تبصره (۸) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و بررسی تقاضای دوفوریت طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

قالیباف فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک گفت

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز یکشنبه - 4 دی - مجلس فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر مهر و روشنی حضرت عیسی بن مریم  (ع) را به تمام موحدان و انسان دوستان سراسر جهان به ویژه عزیزان هموطن مسیحی، آشوری و کلدانی و همچنین به هموطنان ارمنی که میلاد حضرت مسیح علیه السلام را در روز ششم ژانویه (۱۶ دی ماه) جشن می‌گیرند، تبریک گفت.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین درگذشت مرحوم شیبانی را تسلیت گفت و از وی به عنوان یار صدیق امام و رهبری و مبارزی نستوه یاد کرد که قبل از انقلاب در زندگی پر از مبارزه با رژیم ستمشاهی داشت و در طول عمر خود تلاش و خدمات مختلف و کارهای خیریه و عام المنفعه انجام داد.