کاشان - ایرنا - یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت:سردار شهید حاح قاسم سلیمانی علاقه فراوانی به خانواده معظم شهدا داشت و این امر را بارها در رفتار و عملکرد این شهید بزرگوار مشاهده می‌کردیم.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالفتاح اهوازیان،شامگاه یکشنبه در دارالشهدای آران و بیدگل افزود:حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت احترام به خانواده شهید احترام به امام زمان(عج) است و همواره به تجلیل خانواده معظم شهیدان تاکید داشت.

وی اظهار کرد: این سردار اسلام شهامت ایستادن در بزرگ‌ترین بحران‌ها را داشت و به بازماندگان شهیدان، بی نهایت کرامت و احترام می‌گذاشت.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنانش گفت:بحث حجاب مربوط به خداست نه جمهوری اسلامی و ما ۴۰ میلیون زن باحجاب در کشور داریم حال ممکن است تعداد ۲ هزار نفر هم زن بی حجاب باشند،کسانی که دم از بی حجابی می زنند باید قرآن کریم را ببینند که تاکید بر رعایت حجاب دارد.

سردار اهوازیان افزود:پلیس ما در جریان اغتشاشات و در این ۲ ماه ۳۰هزار اسلحه کشف کرده و هر ۱۰ هزار اسلحه یعنی یک لشکر پیاده،دشمن به اصولگرا و اصلاح طلب نگاه نمی کند و قصد داشت بلایی که سر بشار اسد آورده سر ما هم بیاورد و نسخه ای که دشمن برای ما پیچیده همان نسخه سوریه است.

این پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد: دشمن وقتی سوریه را تسخیر کرد اول همان مدعیان اصلاح طلب غرب گرای سوری را گردن زد و زنانشان را به تاراج برد،وقتی آن فرد داعشی قاتل در حرم شاه چراغ(ع) آن جنایت را انجام داد دلیلش غفلت خود ما بود که گوش به فرمان مقام معظم رهبری نیستیم ،اگر ما به درستی ولایت مدار باشیم، دشمن هیچ وقت نمی تواند علیه ما کاری انجام دهد.

سردار اهوازیان گفت:امروز همه ما بر یک کشتی سواریم،راه پیروزی و پیشرفت ما حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه است و از ابتدای انقلاب تا کنون،رمز موفقیت ما در عرصه های مختلف، ولایت مداری بوده است.

مردم آران‌ و بیدگل ۸۴۰ شهید در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

شهرستان ۱۰۳ هزاری نفری آران ‌و بیدگل در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.