کاشان - ایرنا - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان گفت: این بنیاد هم اکنون‌ با همکاری مردمی در حال ساخت ۱۳۲واحد مسکن طرح نهضت ملی با زیر بنای ۸۵ مترمربع در قالب ۱۱بلوک ۱۲ واحدی در سطح شهرستان است.

سید ایمان فتوحی روز دوشنبه در گفت وگو با خبر نگار ایرنا افزود: ۲۴ واحد این طرح با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در مرحله تاسیسات قرار دارد و ۱۰۸ واحد دیگر در مرحله اجرای اسکلت است.
وی اظهار کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۸ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله پیش بینی شده و آورده هر متقاضی باقیمانده قیمت تمام شده است.
مدیر بنیاد مسکن‌ انقلاب اسلامی اردستان در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زواره و مهاباد تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها در انتظار مصوبه شورای مسکن استان اصفهان در خصوص تعیین تکلیف زمین مورد نیاز برای ساخت خانه‌های ویلایی است.
فتوحی گفت:علت توقف عملیات ساخت مسکن کریمان اردستان به دلیل استفاده پیمانکار از نیروهای اتباع بیگانه‌ است، پیمانکار موظف است با تامین نیروهای جایگزین عملیات عمرانی را دوباره آغاز کند.
وی با اشاره به اجرای طرح ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی روستایی در اردستان گفت: هم اکنون طرح ۷۰ واحدی روستای ظفرقند در بخش مرکزی و مجموعه ۷۰ واحدی روستای امیران در بخش زواره در مرحله اجرای اسکلت قرار دارند.
مدیر بنیاد مسکن‌ انقلاب اسلامی اردستان بیان کرد: پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در روستاها آغاز شده و این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان ارائه می شود.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.