شیراز - ایرنا- به دعوت استانداری فارس دکتر وحیدی وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در شهرستان کوار، وارد شیراز شد، وزیر کشور در ورودی شهر فتح آباد مورد استقبال مردم و مسوولان محلی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور روز سه شنبه در سفری یک روزه به استان فارس، دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال رسمی محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

حضور در گردهمایی دختران فاطمی روستای فتح آباد شهرستان خفر و سخنرانی در مراسم شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها در شهرستان کوار از مهمترین برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان فارس می باشد.

تاخیر در پرواز به علت شرایط جوی

به علت مه گرفتگی شدید در فرودگاه و تاخیر در پرواز ، وزیر کشور نتوانست در آیین تشییع شهدای گمنام در شیراز حضور یابد.

وزیر کشور قرار است در این سفر یک روزه به فارس، ضمن زیارت حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، در مصلی نماز جمعه شهرستان کوار به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) سخنرانی کند.همچنین بازدید از نمایشگاه یاس کبود در روستای فتح آباد خفر که به مناسبت ایام فاطمیه برپا شده، از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در این سفر اعلام شده است.

آیین تشییع پیکر مطهر ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس امروز سه شنبه ۶ دیماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از میدان ارم تا میدان امام حسین(ع) شیراز تشییع و به محل‌های از پیش تعیین شده برای خاکسپاری، منتقل شد.

پیکرهای چهار شهید، در محوطه استانداری فارس ، اداره کل آموزش و پرورش و یکی از نهادهای زیرمجموعه وزارت دفاع در فارس و پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به خاک سپرده شد. پیکرهای ۶ شهید دیگر که ۲ تن از آنان تعیین هویت شده‌اند، در دیگر شهرستان‌های فارس به خاک سپرده خواهند شد.