کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر بیمه کردن کشور در مقابل تهدید دشمن،موجب توسعه بیش از پیش جامعه اسلامی شده و از مصادیق لبیک به حضرت فاطمه(س) است.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی روز سه شنبه در اجتماع عزاداران فاطمی(س) کاشان افزود:اگر به هدف حضرت زهرا(س) فکر کنیم و پی ببریم وظیفه خود نسبت به نظام،انقلاب اسلامی و ولایت را به درسی انجام می دهیم.

وی اظهار کرد:حضرت زهرا(س) تلاش کرد تا مردم حول محور ولایت علی ابن طالب(ع) جمع شوند و با سه معصوم(ع) دیگر،حضرت علی(ع) امام حسن(ع) و امام حسین(ع) شب ها به درب خانه مهاجرین، انصار و سرداران جبهه های رزم در زمان پیامبر(ص) مراجعه و طلب یاری می کرد.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در پاسخ به حضرت زهرا(س) متاسفانه یک نفر از مردمان آن زمان لبیک نگفتند، اجتماع شما بعد از ۱۴۰۰ سال، لبیک به ندای حضرت زهرا(س)است. اگر این مردم و به تعبیر مقام معظم رهبری اگر پانصد بسیجی آن روز بودند، امیرمومنان(ع) حق خود را گرفته بود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: امروز استمرار ولایت الهی امیرالمومنین(ع)، ولایت فقیه است و باید ببنیم مقام معظم رهبری از ما چه انتظاری دارد، یکی از آخرین تاکیدات معظم له، صدور بیانیه گام دوم انقلاب است و باید به این دستور عمل کنیم.
وی اظهار کرد:امروز لبیک به حضرت زهرا، یعنی باید نگاه کنیم که مقام معظم رهبری از من چه می خواهد،با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب، عمل به هفت توصیه آخر این بیانیه وظیفه امروز ماست.

امام جمعه کاشان بیان کرد:هفت توصیه پایانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شامل علم و پژوهش ،معنویت و اخلاق، رعایت حیا و عفاف در جامعه ، اقتصاد، پرهیز از اسراف و اقتصاد مقاومتی ، عدالت و مبارزه با فساد ، استقلال و آزادی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اسلامی است که مردم و مسئولان باید خود را موظف به پیروی از این فرامین بدانند و این پیام فاطمیه(س) در دوران معاصر و امروز است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.