نوشهر - ایرنا - مردم شهرهای رامسر و نوشهر در غرب مازندران شامگاه سه شنبه همزمان با سالروز شهادت بانوی بی نشان صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) با ۲ شهید خوشنام وداع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در آیین وداع با این شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس اقشار مردم ، امامان جمعه ، مسوولان نظامی ، انتظامی ، خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران رامسر و نوشهر حضور داشتند با بدوش کشیدن تابوت این شهدا بر شانه های خود حلقه زدند در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) و این شهدا سینه زنی و عزداری کردند .

در رامسر آیین وداع با پیکر یک شهید در مصلی جوادالائمه این شهرستان برگزار شد و جمعی از مسوولان ، خانواده های شهدا و جانبازان در اوج عشق و ارادت به اهل بیت (ع ) با نثار دسته گل بر تابوت این کبوتر آسمانی سینه زدند و اشک ماتم ریختند .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رامسر در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : آیین تشییع پیکر مطهر این شهید فردا چهارشنبه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه به صورت خودرویی از اردوگاه هفتم تیر به سمت میدان کتالم این شهرستان برگزار خواهد شد و از آنجا برای خاکسپاری به دانشگاه فنی ملاصدرا واقع در دشت جلم انتقال داده می شود.

آیین وداع با شهید دیگر که در مسجد جامع نوشهر پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد جمعی مسوولان نظامی ، انتظامی ، خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند و با بدوش کشیدن پیکر مطهر این آلاله زهرایی مداحی و سینه زنی کردند .

برابر گزارش ستاد یادواره شهدای نوشهر ، آیین تشییع پیکر پاک این شهید هم قرار است فردا پس از تشییع از میدان همافران به سمت میدان آزادی سرانجام از آنجا به صورت خودرویی برای خاکسپاری به دانشگاه فرهنگیان نوشهر انتقال داده شود.

در شهرستان چالوس هم در پنجم دی ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در جوار شهدای خوشنام دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اقشار مردم برگزار شد و بنا بر اعلام ستاد یادواره شهدای این شهرستان ، مراسم تشییع پیکر این شهید هم قرار است فردا حوالی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا میدان مخابرات این شهر تشییع و از آنجا برای خاکسپاری به محوطه شرکت عمران و مسکن شمال مجموعه نمک آبرود انتقال داده شود.

این شهدای خوشنام همزمان با ۱۱ شهید دیگر مورد استقبال مردم شهید پرور و ولایتمدار مازندران قرار گرفتند .