بیرجند- ایرنا- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیام ۹ دی رسیدن به بصیرت و دشمن‌شناسی است که از ویژگی‌های جامعه ما محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری چهارشنبه شب در دیدار جمعی از آزادگان در بیرجند اظهار داشت: هر اندازه بصیر و فقیه شویم به بردباری می‌رسیم و با جاهل مدارا می‌کنیم تا دانا شود و از شر دست بردارد.

وی خاطرنشان کرد: جهل انسان، دشمن اوست و بستری برای نادانی‌ها می‌شود که جای حق و باطل را با هم عوض می‌کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که باید با محبت، فرزندانمان را به نماز و خوبی دعوت کنیم افزود: دانایی و دشمن‌شناسی به‌روز و دائمی ویژگی جامعه ماست و برای این منظور نباید بگذاریم جوانان از علما و فقها جدا شوند.

وی راه رستگاری امت اسلامی را تبعیت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب و ایستادگی در برابر توطئه‌های سازمان یافته دشمنان دانست و گفت: امروز عزت و اقتدار نظام  اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگانی است که برای دفاع از کیان ایران اسلامی جان و سلامتی خود را تقدیم کردند.

سفر ۲ روزه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به خراسان جنوبی امروز با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای بیرجند آغاز شد و سپس حجت‌الاسلام و المسلمین شکری با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان دیدار کرد.

حضور در نشست کمیته علمی مشورتی هیات اندیشه‌ورز شورای فرهنگ عمومی استان، نشست با هیات اندیشه‌ورز جامعه ایثارگری و هم‌اندیشی و توانمندسازی تشکل‌های شاهد و ایثارگر و دیدار با آزادگان از دیگر برنامه‌های اولین روز این سفر بوده است.