کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: نظام مقدس اسلامی، به برکت فاطمیه، تشکیل شده و تشکل بسیج یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است و دانشجوی بسیجی هم از برکات فاطمیه است.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شامگاه چهارشنبه در دیدار با شورای فرماندهی پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کاشان افزود:امروز ظواهر اسلامی به لطف خدا بین اکثر مردم رعایت می شود که این هم از برکت فاطمیه است، دشمن درصدد جابجا کردن ارزش ها و نمادهای اسلامی است.

وی اظهار کرد:دشمن امروز ایجاد تغییرات هویتی یا تغییرات بنیادی در ارزش های اصیل جامعه را دنبال می کند و ما باید بیدار باشیم و نگذاریم دشمن با بهانه‌های به ظاهر زیبا و فریبنده خود به اسلام و هویت ایرانی و اسلامی ما آسیب زند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: دانشجویان بسیجی در مسیر صحیح انقلاب اسلامی و شهدا قرار دارند و در وصیت نامه شهدا، به حفظ حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه بسیار تاکیده شده و دانشجویان بسیجی دانشجوی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلم حسینی اظهار کرد:بیانیه گام دوم نقشه راه ما در چله دوم است و هر کس در حد توان خود باید نقش آفرینی کند و دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی در تحقق این مهم  نقش ویژه‌ای دارند.

وی  گفت: شما بچه های ارزشی و انقلابی، اگر قدم بردارید،امداد الهی برای شما مضاعف می شود و امدادهای غیبی به کمک شما می آید و شهید طهرانی مقدم و حاج قاسم، مشمول امداد غیبی الهی بودند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.