سنندج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: توسعه و آبادانی کشور در گرو سلامت جسمی و روحی کارگران است و برای همین باید در تکمیل زیرساخت‌های ورزش کارگری تسریع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث حبیبی روز پنجشنبه در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران سنندج در ناحیه بهاران این شهر اظهار کرد: گستردگی خدمات و جمعیت تحت پوشش وزارت تعان، کار و رفاه اجتماعی و نیز تنوع خدمات آن، نیازمند توجه ویژه به تکمیل پروژه های عمرانی است که موجب رفاه و آسایش جامعه و به ویژه خانواده های کارگری می شود.

وی افزود: در سفر هیات دولت ۱۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های ورزش کارگری در استان اختصاص یافت و در خصوص کمک به این اجرا و تکمیل این طرح‌ها از هیچ کمکی مضایقه نمی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از روند تکمیل پروژه و همچنین از خدمات رسانی این مجموعه کارگری به مردم بویژه قشر کارگران ابراز رضایت کرد.

دهه فجر زمان بهره برداری از استخر مجموعه ورزشی کارگران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم در این بازدید گفت: توسعه زیر ساخت های ورزش کارگری به سلامت کارگران و خانواده آنان کمک و از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

فرزاد پیشکاری با اشاره به جذب اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریالی مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان برای تکمیل پروژه های ورزشی کارگران، افزود: استخر این مجموعه تا دهه مبارک فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: هم اکنون مجموعه های ورزشی کارگری در شهرستان های سنندج، قروه، مریوان و بیجار در حال ارائه خدمت به جامعه کارگران و خانواده های آنان است و در تلاش هستیم در سایر شهرستان های نیز مجموعه های ورزشی کارگری راه اندازی کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه وزارت کار خدمات گسترده ای را به همه اقشار مردم ارائه می دهد، اظهار کرد: گستردگی خدمات ارائه شده از یک طرف و انبوه مخاطبان باعث شده است این وزارتخانه یکی از وزارتخانه های مهم و حیاتی در کشور باشد.

پیشکاری یادآور شد: ۲۱۴ هزار و ۵۲۲ کارگر بیمه شده در ۱۷ هزار و ۹۲۶ کارگاه مشمول قانون کار در استان فعالیت دارند.

مجموعه ورزشی کارگران سنندج شامل های ورزشی، بدنسازی، استخر ، زمین چمن مصنوعی و هتل است و عملیات اجرایی آن شامل محوطه سازی و حصارکشی از سال ۱۳۷۳ آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور به ورزش کارگری کردستان