یاسوج - ایرنا - امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه جریان حق و باطل همیشه در طول تاریخ وجود داشت گفت: ۹ دی به عنوان برگ زرینی در تاریخ روز بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از ارش های انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر عصر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد صاحب الزمان دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بیان داشت: بصریت مانند نوری است که انسان را از ظلمات به سوی نور هدایت می کند و مردم ایران در روز ۹ دی در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی این بصیرت را نشان دادند.

وی با اشاره به تخلفات برخی افراد در فتنه ۸۸ بیان کرد: دشمن همه امکانات خود را برای براندازی به صحنه آورده بود، ولی ولایت مداری مردم درحماسه ۹ دی کارآمدی نظام دینی برای عبور از بحران‌ها را نشان داد .

وحدانی فر با انتقاد از سکوت برخی از خواص در فتنه های اخیر دشمن تصریح کرد: سکوت کردن خواص و محکوم نکردن این فتنه ها نشانه حمایت از این جریان دارد.

وی افزود: در حوادث اخیر با توجه به اینکه دشمنان به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند باید خواص با محکوم کردن این حوادث از ارزش های والای نظام حمایت می کردند.

گرامیداشت حماسه ۹ دی در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با حضور جمع کثیری از مردم در مسجد صاحب الزمان دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

مردم ولایت مدار شهر دهدشت با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل از جانفاشنی های رهبر معظم انقلاب در فتنه های اخیر دشمنان دفاع کردند.