اهواز - ایرنا - مدیرحج و زیارت خوزستان از عموم ودیعه‌گذاران حج تمتع در خوزستان خواست اطلاعات خود را در سامانه حج به‌ روز رسانی کنند.

محمد امین یاقوت روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همه دارندگان فیش‌ حج تمتع با مراجعه به سامانه فراخوان به نشانی: https://reserve.haj.ir/ اطلاعات خود از جمله مشخصات فردی ، نشانی محل سکونت و تلفن را اصلاح و به روزرسانی کنند.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف اطلاع رسانی مناسب درخصوص آخرین خبرها و پیام در خصوص اعزام و ثبت نام حج تمتع انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: پس از به روز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع ، اولویت‌بندی برای تشرف به حج ۱۴۰۲ شروع خواهد شد.

یاقوت اظهار داشت:ظرفیت ۲ برابر مدیران کاروان ها را اعلام می کنیم و شرایط تشرف به حج تمتع ۱۴۰۲ مطرح خواهد شد و مدیرانی که توانایی بیشتر و بهتری برای مدیریت کاروان‌ها دارند بر اساس امتیاز کسب شده ، انتخاب خواهند شد.

وی سهمیه حج تمتع خوزستان در سال ۱۴۰۲ را چهار هزار نفر اعلام کرد و افزود: در صورت افزایش سهمیه کشورمان در حج تمتع سال آینده، سهمیه استان نیز افزایش خواهد یافت.

به گفته یاقوت عملیات حج تمتع ۱۴۰۲پس از انعقاد قرارداد با دولت عربستان سعودی و امضای تفاهم نامه تامین مسکن حجاج که احتمالا" در اسفند ماه ۱۴۰۱ خواهد بود شروع می‌شود.