گرگان - ایرنا - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه‌ها و نقشه‌های پیچیده دشمنان به دلیل بصیرت، بینش و آگاهی مردم و عقلانیت جامعه ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه روز جمعه در تجمع مردمی بزرگداشت ۹ دی، در مصلی نماز جمعه گرگان اظهارداشت: بیان کلمات و جملاتی همچون اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبتنی بر بصیرت بودن مردم است و در واقع روز نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ تاییدی بر بابصیرت بودن مردم بود.

وی بیان کرد: برای سال ۱۳۸۸ دشمن به هر شیوه و روشی و با هر ابزار و وسیله‌ای ۱۰ سال تلاش و برنامه‌ریزی کرد تا دنیا علیه ما بلند شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از هیچ ترفندی فروگذار نبودند و حتی عده‌ای از سیاسیون ابزار جریان معاند شدند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تئوری‌های دشمنان جنگ خیابانی و کشته‌سازی و ویترین‌های دروغین بود.

آزادی‌خواه افزود: سعودی‌هایی که صدای اذان به بهترین صوت از کشورشان پخش می‌شود و بهترین قرآن‌های دنیا دارند، برای دستیابی به منافعشان با آمریکا و اسراییل دین را زیرپا گذاشته و به مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن رحم نکردند.

وی ادامه داد: اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد همانند آن است که در یک خانواده ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد و حل آن مشکلات به دست اعضای آن خانواده است و هیچ کمکی از بیگانگان و دشمنان که در لباس دوست ظاهر می‌شوند در کشور هم باید خود مشکلات را حل کنیم.

وی تصریح کرد: البته جوانان باید خودشان باشند و مجلس، دولت و قوه قضاییه باید این مدل اعتراضات را از همراه‌ کنندگان با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان جدا کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: معترضین به حق در واقع بچه‌ها و فرزندان ما هستند و ما آنها را از خود جدا نمی‌دانیم و معتقدیم این افراد، جزو همین کشور هستند.

آزادی‌خواه اظهارداشت: البته جوانان که به مشکلات اعتراض دارند باید بدانند که مقر فرماندهی آنها اینترنشنال نباشد و بدانند که او دوست نیست و سعودی‌ها نشان دادند که فرصت کنند، خرخره همه ما را می‌جویند.

وی بیان کرد: اسلامی که مردم مسلمان ایران با درایت و راهبری‌های پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را قبول دارند، به دورترین کشورهای دنیا رفته و دشمنان از این مساله احساس ترس و هراس دارند.

وی اضافه کرد: آمریکا توطئه و برنامه داشت که خاورمیانه جدید در منطقه ایجاد کند و دست به توطئه‌هایی زد و حتی به مرز مهران ابتدای ورودی کشور عراق رسید، اما با تشکیل جبهه مقاومت توسط سرپار دل‌ها با حضور جوانان کشورهای اسلامی، باعث عقب‌نشینی دشمنان از نقشه‌هایشان شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز چشم مستضعفین دنیا به ایران غیرتمند و قدرتمند است و معتقدیم برای آمادگی بیشتر این فتنه‌ها می‌تواند تلنگری برای ما باشد تا ما بیشتر نوکری مردم را انجام دهیم و نگذاریم تورم و گرانی که حق مردم نیست، سبب ورود جریان نفوذ در بین مردم شود.

آزادی‌خواه افزود: این دسیسه‌های دشمن را باید بشناسیم و بدانیم از برنامه‌های ایران اینترنشنال است و مردم باید دوست را از دشمن بشناسند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نباید ناامید و خسته شوند و بدانند و ما در بسیاری از حوزه‌ها به پیشرفت و اوج رسیدیم و می‌توانیم بسیاری از مسائل داخلی کشور را خودمان حل کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۱۳۸۸ دشمن تلاش کرد برخی خواص بی‌بصیرت را با خود همراه کند که متاسفانه در این مسیر عده‌ای همراه شدند و دست به کارهایی زدند که فتنه‌ رخ داد.

آزادی‌خواه ادامه داد: امروز باید به سمت جهاد تبیین در مقابل فتنه‌ها برویم و آن حرف‌های حساب که در دل‌هایمان است برای جوانان و فرزندانمان بیان کنیم در غیر اینصورت در گناه فتنه‌گران شریک هستیم.
وی تصریح کرد: امروز سکوت در برابر خیال پردازی دشمنان حرام است و اگر می‌گوییم مجازات برای آشوبگران و انواع مفسدان باشد به معنای آن نیست که در مقابل اعتراضات خرده می گیریم و معتقدیم اعتراض حق مردم است که البته مسئولان باید شرایطی فراهم کند که یک اعتراض در کشور وجود نداشته باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اغتشاشگران بدانند که اگر با سلاح سرد به میدان می‌آیند، اقتدار انقلاب دست شما را قطع خواهد کرد.