آستارا- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری آستارا در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم پارس جنوبی جم به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا عصر شنبه در ورزشگاه وحدت این شهر با حضور تماشاگران آستارایی میزبان تیم پارس جنوبی جم بود که در نهایت این دیدار را با یک گل به سود خود به پایان رساند تا سومین برد خود را در این فصل تجربه کند.

تلاش بازیکنان در نیمه نخست برای گل‌زنی بی‌نتیجه ماند و ۲ تیم با تساوی به رختکن رفتند اما در نیمه دوم تیم میزبان به وسیله نیما درودی دروازه حریف را باز کرد تا در نهایت آخرین دیدار نیم فصل اول جام آزادگان با تک گلی که در دقیقه ۷۷ برای شهرداری آستارا به ثبت رسید، پایان یابد.

محمدامین رضایی، محسن آقایی، محمد آزادطلب، امیرحسین صالحی، امین حقده، علی دهقان، محمدمهدی عسگری، محسن سیفی، ساسان جعفری‌کیا، محسن سیفی و مصطفی آقاجانی در ترکیب اصلی دیدار امروز تیم شهرداری آستارا حضور داشتند.

سعید رحیمی‌مقدم، رامین بابایی، بابک قلی‌زاده و ساوش خالقی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و حسین نیرویار نیز ناظر بازی بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از برگزاری ۱۶ دیدار سه برد، هشت تساوی و پنج باخت در کارنامه خود ثبت کرده و با ۶ گل زده، ۱۰ گل خورده و کسب ۱۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول قرار دارد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.