یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ما روی دانشجویان عزیز برای پیشرفت و آبادانی استان در ابعاد مختلف حساب ویژه باز کردیم و به آنها امید بستیم.

به گزارش یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ علی اکبر عزیزی در دیدار با جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی استان با بیان اینکه دانشجویان از اقشار مهم و اثر گذار جامعه به شمار می روند گفت: یکی از مهمترین موضوعات و مسائل استان مسئله آب است و انشالله با اجرای طرح آبرسانی به استان انقلاب بزرگی در استان اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های شبانه روزی استاندار محترم و عنایت ویژه ریاست محترم جمهور اعتبار بسیار خوبی برای طرح آبرسانی به استان تخصیص داده شده است.

معاون استاندار یزد با اشاره به دغدغه دانشجویان مبنی بر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار اظهار داشت: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم و مسئولان استان توجه به شهرستان های کم برخوردار بوده و در این زمینه اهتمام ویژه وجود دارد.

عزیزی در پایان با اشاره به ظرفیت های دانشجویی استان تاکید کرد: ما روی دانشجویان عزیز برای پیشرفت و آبادانی استان در ابعاد مختلف حساب ویژه بازکردیم و به آن ها امید بسته و آماده طرح ها و راهکارهای آنان در این زمینه هستیم.

در این جلسه نمایندگان تشکل های دانشجویی به بیان دغدغه ها و دیدگاه های خود در جهت رفع مسائل استان پرداختند.