تهران- ایرنا- تیم فوتبال تاتنهام در اولین بازی سال ۲۰۲۳ برابر میهمان خود استون‌ویلا شکست خورد تا جایگاه چهارمی را از دست بدهد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم‌های تاتنهام و استون‌ویلا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در هفته‌ هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان اونای امری با ۲ گل به برتری دست یافتند.

در اولین بازی سال ۲۰۲۳ شاهد نمایش بسیار بدی از تیم تحت هدایت آنتونیو کونته بودیم. آنها پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل برنت‌فورد می‌خواستند با پیروزی در این بازی خانگی مجددا رتبه‌ چهارم را مال خود کنند اما شکست تلخی را متحمل شدند.

گل نخست در دقیقه‌ ۵۰ توسط امیلیانو بوئندیا زده شد. وینگر آرژانتینی ویلا از اشتباه مهلک هوگو لوریس در دفع توپ استفاده کرد و توپش را با دقت فراوان در شلوغی محوطه‌ جریمه به گوشه‌ دروازه فرستاد. ۲۳ دقیقه‌ بعد پاس در عمق عالی جان مک‌گین به داگلاس لوئیز رسید و این هافبک برزیلی موفق شد شب درخشان خود را تکمیل کند و پس از یک پاس گل، این بار گلزنی هم کرده و خیال تیمش را از بابت سه امتیاز راحت کند. تاتنهام نتوانست مانند دیدار با برنت‌فورد کامبک بزند و بدون خلق موقعیتی خاص تسلیم شد.

استون‌ویلا با این پیروزی خارج از خانه، ششمین برد این فصل را تجربه کرد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد. زنبق‌های سفید نیز برای پنجمین بار در این فصل به عنوان تیم بازنده از زمین خارج شدند تا با یک بازی بیشتر و ۲ امتیاز کمتر نسبت به منچستریونایتد در جایگاه پنجم بایستند. فاصله‌ لیورپول با تیم کونته حالا فقط ۲ امتیاز است. شاگردان کلوپ یک بازی کمتر انجام داده‌اند.