بوشهر- ایرنا - نمایشگاه "روایت قهرمان" با هدف گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه در آیینی با حضور شماری از دوستداران فرهنگ و هنر در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر گشایش یافت.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر در این آیین در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه یاد شده از امروز تا روز جمعه هفته جاری در نوبت صبح ازساعت ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

امید پارسایی فر افزود: در این نمایش بیش از ۶۰ اثر در قالب‌های پوستر، عکس و نقاشی با موضوع معرفی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علی و مهدی مصطفوی، امیر خادم شریف، امیر گل محمدی، محمود بازدار، حسن روح الامین، حامد مغروری، خمسه نهایی، فاطمه طیوب، علی بحرینی، محمد علی نادری، اسماعیل آل شلو و سعید جوانمرد از جمله هنرمندانی است که آثار آنها در این نمایشگاه عرضه شده است.

پارسایی فر عنوان کرد: کارگاه شعر "خاتم سلیمانی"، "کارگاه تجسمی "نماد مقاومت"، کارگاه خوشنویسی "مشق عشق"، نشست "داستان حبیب" و نمایش "نقل مقاومت در مورد نبرد خان طومان" از جمله برنامه های شاخص حوزه هنری استان بوشهر در راستای گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش است.

وی گفت: استفاده از ظرفیت هنر اولویت مهم و راهبردی حوزه هنری در معرفی ابعاد مختلفی از ویژگی‌ها و رشادت‌های سردار سلیمانی است که در این زمینه هنرمندان بخش های مختلفی پای کار آمدند.

پارسایی فر یادآورشد: هنرمندان در خط مقاومت هنری رسالت سترگی دارند که باید با خلق آثار متنوع تهاجم نرم دشمنان را پاسخ دهند.