نوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، عارفی وارسته از دنیا مثل خاری در چشم دشمنان بوده و سردار همیشه زنده و ایستاده تاریخ ملت ایران است.

به گزارش ایرنا، روح الله سلگی شامگاه روز دوشنبه شب در یادواره سرداران، امیران و بیش از ۴۷۰ شهید نوشهر با محوریت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلای این شهر افزود: فرماندهی که منطقه خاورمیانه را که نا امن ترین منطقه دنیا را با مدیریت خود با نگاه پر صلابت اش توانست بزرگترین آدمخواران قرن حاضر یعنی داعش را از بین ببرد.

وی اظهارداشت: این خدمتی بود که سردار شهید نه صرفا به جمهوری اسلامی و دنیای اسلام و تشیع بلکه به بشریت کرده است و حاج قاسم نیز ناجی و حامی دختران و پسران این سرزمین است.

به گفته وی شهید حاج قاسم سلیمانی برای ملت ما عزت آفرید.

وی در بخش دیگری با اشاره به حوادث اخیر خاطرنشان کرد : امروز در خارج از مرزهای ایران بنام ایرانی نسخه دمکراسی برای جوانان ما می نویسند در حالی که آنان در هیج حوزه ای در ایام آتش و خون و در هیج یک از گردنه های سخت انقلاب، پشتیبان این ملت نبوده اند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد : این دشمنان از سال های گذشته تا امروز مشوق تحریم های علیه ملت ایران بودند که تاریخ نظیر آنان را تاکنون ندیده است در حالی که در روزهای سخت و تلخ این سرزمین همین جوانان هیجده و نوزده ساله بودند که حامی و ناجی عزت و نوامیس ایران اسلامی بودند بدون این که ادعای وطن پرستی داشته باشند توانستند جوانان ما را نجات بدهند.

سلگی بیان کرد : باید بدانیم حامی واقعی دختران این سرزمین هشت های دروغین مجازی نیست و آنان فریاد می زنند ما ایران را پس می گیریم و ما به معاندان نظام جمهوری اسلامی اعلام می کنیم ایران عزیز ما جوانان این مرز و بوم حفظ کردند و کشور ما توسط غواصان کربلای چهار با دستان بسته زنده زنده دفن شدند تا ایران حفظ بشود.

وی اضافه کرد : ما در این همایش بزرگ با شهیدان عهد می بندیم تا پای جان علم خونرنگ شهدا را بر قلب مان بر افراشته نگه می داریم و نمی گذاریم انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

وی از برگزار کنندگان یادواره شهدای شهرستان نوشهر قدردانی کرد.