تهران- ایرنا- سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای رشته‌ محل‌های جدید و اصلاحات مربوط به مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور روز سه شنبه اعلام کرد، پیرو انتشار اطلاعیه نام نویسی و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در تاریخ هفتم دی ماه ۱۴۰۱، رشته محل‌های جدید و اصلاحات اعلام می شود.

داوطلبان این مرحله از پذیرش می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مذکور و مندرجات این اطلاعیه، تا پایان روز شنبه هفدهم دی ماه ۱۴۰۱ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دریافت فایل اصلاحات مربوط به مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای بهمن ماه ۱۴۰۱