گناوه - ایرنا - جلسات علنی شورای اسلامی شهر گناوه که به علت حضور نیافتن سه عضو اصلی طی سه ماه گذشته از رسمیت افتاده بود با حضور سه عضو علی البدل دوباره از سرگرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از حدود سه ماه توقف جلسات رسمی شورای اسلامی گناوه ، نودویکمین جلسه علنی این شورا با حضور تمامی هفت عضو اصلی آن و خبرنگاران در حالی برگزار شد که سه نفر عضو علی البدل به ترکیب آن اضافه شده بود.

در این جلسه اعضای جدید معرفی و در برابر قرآن سوگند یاد کردند تا در قبال اعتمادی که مردم به آنها کرده اند، خدمات رسانی شایسته به مردم ارائه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: برگزار نشدن جلسات رسمی این شورا سبب ایجاد مشکلات و اختلال در رسیدگی به امور شده بود که با تصمیم فرماندار شهرستان از سه عضو علی البدل برای حضور در نشست های شورا دعوت به عمل آمد..

هادی خالقی مقدم افزود: با توجه به اینکه به مدت سه ماه جلسات رسمی از حالت اصلی خارج شده بود تمام توان و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا کارهای عقب مانده را سرعت دهیم.

وی بیان کرد: در شورا چندین برنامه و طرح مختص شهر و همچنین درخواست ها و نامه های مردمی باید بررسی و درباره آنها تصمیم گیری شود که حضور همه اعضای شورا لازم است.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: جلسه آینده شورا با دستور کار تسهیلات خدمات سفر به گردشگران برگزار می شود.

در این جلسه، مدینه عسکری، حسین احمدی و خسرو حسینی به عنوان سه عضو جدید شورا معارفه شدند.

فرماندار گناوه روز یکشنبه هفته جاری به خبرنگار ایرنا گفته بود: بر اساس قانون به دلیل غیبت بیش از ۲ ماه سه عضو اصلی شورای اسلامی این شهر در نشست های این شورا از همین تعداد اعضای علی البدل برای شرکت در جلسه دعوت شده است.

محمدتقی صفری افزود: به استناد ماده ۷ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، هر عضوی از شورا به هر دلیلی تا ۲ ماه در جلسات شرکت نکند تا زمان تعیین و تکلیف نهایی که نباید بیش از این مدت به طول بیانجامد، از عضو علی البدل به عنوان جانشین در جلسات دعوت به عمل خواهد آمد.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای ۷ عضو اصلی و پنج عضو علی البدل است.