تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال هوادار گفت: زمان آن رسیده برای هدایت تیم ملی به مربیان داخلی اعتماد شود.

به گزارش ایرنا، ایمان عالمی که امروز سه‌شنبه به جای ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های هوادار با ذوب آهن حاضر شده بود، اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است. کادر فنی خوبی دارد و از حضور نفرات با کیفیت بهره می‌برد. ما هم برنامه‌هایمان را داریم. امیدوارم با توجه به برنامه‌هایمان به هدفمان که سه امتیاز است برسیم.

وی در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه دستگردی افزود: هفته گذشته بارش باران را شاهد بودیم اما مسوولان دستگردی اقدامات لازم را انجام دادند. در روز بازی با نساجی، بارش باران بود اما الان دستگردی زمین خوبی دارد.

مربی تیم فوتبال هوادار در رابطه با نفرات غایب تیمش در مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از بازیکنانمان فرزاد جعفری بیمار شده اما سایر نفرات را در اختیار داریم.

وی در مورد جذب بازیکن و عملکرد تیمش در نیم فصل نخست گفت: ما در نیم فصل اول و هفته های اخیر عملکرد خوبی داشتیم. از بازیکنان هوادار باید تشکر ویژه به خاطر روند رو به رشدشان داشته باشیم و ببینیم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. ما فضای این را داریم که بازیکن اضافه کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار در مورد تیم ملی و نیمکت آن هم گفت: تازه جام جهانی تمام شده است. قبل از جام جهانی اسکوچیچ بود و سپس کی‌روش آمد. در لیگ مربیان خوبی داریم که این نفرات جوان الان تجربه خوبی کسب کرده‌اند. این مربیان می‌توانند رهبری تیم ملی را بر عهده بگیرند. وقتش است به مربیان داخلی اعتماد کنند چرا که چیزی از خارجی‌ها کم ندارند.