تهران- ایرنا- پرسپولیس در تمام دیدارهای پیشین خود مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی برنده بوده و اگر بتواند تاریخ را تکرار کند قهرمانی‌اش در نیم‌فصل قطعی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، تیم‌های پرسپولیس و پیکان روز پنجشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی باید برگزارکننده‌ یکی از مهمترین بازی‌های هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشند. سرخپوشان تهرانی با ۲۹ امتیاز صدرنشین مسابقات هستند و نساج‌ها با ۲۰ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده‌اند.

این نهمین تقابل ۲ تیم در تاریخ لیگ برتر است که باید در ورزشگاه آزادی به انجام برسد. تیم پایتخت‌نشین دل‌خوش به این است که تا به حال مغلوب نساجی نشده و آماری حیرت‌انگیز در تهران مقابل نماینده‌ شهر خسته بر جای گذاشته است.

پنج پیروزی و سه تساوی ماحصل نتایج پرسپولیس برابر نساجی بوده است. آنها در تمامی هشت بازی قبلی موفق به گلزنی شده‌اند و تا به اینجا در دیدارهای این ۲ تیم شاهد رد و بدل شدن ۱۹ گل بوده‌ایم.

پرسپولیس در تمامی چهار رویارویی پیشین در ورزشگاه آزادی برنده‌ی میدان بوده و امتیازی از دست نداده است. آنها به ترتیب با نتایج ۲-۱، ۱-۰، ۲-۰ و ۲-۱ از سد حریف پرشور خود گذشته‌اند و حالا برای قهرمانی در نیم‌فصل به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند.

نساجی در این فصل با یک برد، ۲ تساوی و سه باخت در دیدارهای خارج از خانه رتبه‌ی سیزدهم را به خود اختصاص داده و در طرف مقابل پرسپولیس با سه برد، ۲ تساوی و یک باخت، تیم پنجم لیگ از حیث دیدارهای خانگی محسوب می‌شود.