رشت - ایرنا - معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گیلان گفت: توزیع ۱۵۰ تن گوشت مرغ در قالب پویش سفره احسان بین خانوارهای کم‌بضاعت و بی‌بضاعت گیلان آغاز شد.

مجتبی امیریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گوشت مرغ به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین خانواده هایی که از قبل شناسایی شده و ساکن محلات کم برخوردار هستند، توزیع می‌شود.

وی افزود: این امر در راستای رسالت اجتماعی ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) و برای حمایت از معیشت خانواده‌ها و برگزاری پویش سفره احسان در مناطق کم‌برخوردار گیلان انجام می شود.

وی ادامه داد: پویش سفره احسان با همکاری مجموعه‌های مردمی، خیریه‌ها، گروه‌های جهادی و همچنین مراکر نیکوکاری انجام می‌شود که خانواده‌هایی که توسط این مراکز معرفی شده، در این پویش قرار دارند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گیلان بیان کرد: در این پویش ۳۷ هزار و ۵۰۰ خانوار گیلانی در مناطق کم برخودار این استان گوشت مرغ دریافت می‌کنند و امیدواریم که با همکاری و تعامل موسسات خیریه و افراد نیکوکار، نفرات بیشتری از خانوارهای کم‌بضاعت را تحت پوشش قرار دهیم.

امیریان خاطرنشان کرد: هدف ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این است که تا حد توان بتوانیم به وضعیت معیشت خانوارهای بی‌بضاعت و کم‌بضاعت کمک کنیم که امیدواریم در پویش‌های مختلف در این زمینه افزایش یابد البته این کمک های اشکال مختلفی دارد.