همدان- ایرنا- فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: سردار سلیمانی جوانان را در همه زمینه‌ها نقش آفرین می‌دانست و ضروری است که امروز ما مسئولان هم با الگوگیری از این سردار بزرگ به نسل جوان خود اعتماد کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روابط عمومی سپاه انصار الحسین ع همدان از زبان سردار مظاهر مجیدی در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ۲۰۰ شهید منطقه قهاوند در مسجد جامع این شهر بیان کرد: سردار سلیمانی با جوانان مانوس بود و در بین آنها زندگی می‌کرد و در همه حالات آنها را فرزندان خود می‌دانست.

وی افزود: شهید سلیمانی و شهدای اسلام چراغ راه هدایت و مظهر قدرت ملت هستند که با جاری شدن خون پاک این شهدا هیمنه استکبار شکست و موجب وحدت ملت ایران اسلامی شدند .

فرمانده سپاه استان همدان در ادامه به بیان اهداف دشمن برای ضربه زدن به اصول و مبانی اعتقادی جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان پس از ناکامی در مقابله نظامی با این کشور همه برنامه‌های خود را به انتشار اخبار کذب با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ای معطوف کرد و عده ای فریب خورده نیز به عنوان سربازان آنها امنیت کشور را مختل کردند.

سردار مجیدی اضافه کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و توانمندی‌های کشور را برای جوانان تبیین و اهداف پلید دشمنان بیان کرد تا به راحتی تحت تاثیر موج رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی قرار نگیرند.

در پایان این مراسم از خانواده محترم شهید سال استان شهید مازویی و شهید سال منطقه قهاوند شهید محراب سهرابلویی تجلیل بعمل آمد.