کاشان-ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت:برنامه ریزی در راستای ارزان سازی اوقات فراغت جوانان ضروری است و همه دستگاه‌ها باید با هم افزایی در این حوزه وارد صحنه شوند.

به گزارش ایرنا مهدی زاهدی روز چهارشنبه در مراسم برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات والیبال و فوتسال روستاییان شهرستان کاشان افزود:رفع مشکلات در حوزه جوانان مهم است و شکوفایی استعدادها و استفاده بهینه از توانایی‌های جوانان باید در اولویت حوزه ورزش و جوانان باشد.

وی اظهار کرد: باید کاری کنیم که اوقات فراغت ارزان قیمت ایجاد شود چون اگر جوان بتواند انرژی خود را به درستی تخلیه کند به دنبال تفریحات ناسالم نمی روند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد: ورزش اصلی ترین و کم هزینه ترین راه برای حفظ تندرستی و سلامت افراد یک جامعه به ویژه جوانان است و ایجاد فضای ورزش ارزان قیمت از راه های جذب جوانان به ورزش است.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال و فوتسال روستاییان شهرستان کاشان از ابتدای سال جاری در ۲ بخش آقایان و بانوان شروع شد و در بخش فوتسال آقایان ۲۸ روستا با عنوان جام نهج البلاغه شرکت کردند و روستای اسدآباد از توابع بخش مرکزی مقام نخست را کسب کرد.

در بخش فوتسال بانوان هشت روستا با عنوان جام شعبانیه شرکت کردند و روستای علوی از بخش نیاسر رتبه نخست را کسب کرد.

همچنین در بخش والیبال بانوان با عنوان جام امر به معروف و نهی از منکر ۱۶ روستا حضور داشتند و روستای آذران از توابع برزک مقام نخست را کسب کرد و در بخش والیبال آقایان با عنوان جام نهج البلاغه با حضور ۱۲ روستا برگزار شد و روستای آذران از بخش برزک و روستای علوی از بخش نیاسر مقام نخست را کسب کردند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.