اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از خودم و بازیکنان راضی نیستم و از هواداران و مردم اراک عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید «مهدی رحمتی» عصر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی پس از دیدار با فولاد خوزستان، ضمن تبریک به تیم فولاد برای کسب ۳ امتیاز بازی، افزود: تیم فولاد به جز ضربه ایستگاهی که منجر به گل شد، موقعیتی نداشت و بقیه بازی در اختیار آلومینیوم بود و تیم فولاد تنها از اندوخته خود دفاع کرد.

وی بیان کرد: تیم فولاد خوزستان خوب دفاع کرد و نتوانستیم موقعیت ۱۰۰ درصدی ایجاد کنیم و آخرین موقعیت هم منجر به گل نشد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: مسئولیت باخت تیم با من است و از هواداران عذرخواهی می‌کنم و اگر دنبال پیشرفت و ترقی هستیم باید بیش از پیش تلاش کنیم و به طور قطع تلاش می‌شود تا در ادامه، این باخت جبران شود.

رحمتی اظهار داشت: توقع از بازیکنان تیم آلومینیوم بیشتر از این است، خیلی دویدند و زحمت کشیدند اما باید بیشتر تمرکز تیمی داشته باشند.

وی عنوان کرد: دفاع در فوتبال راحت است و حمله کار سختی است و تیم آلومینیوم امروز مقابل فولاد به خوبی حمله کرد، اما برخی اوقات بدشانسی باعث می‌شود که موقعیت‌ها به گل تبدیل نشود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: فوتبال آلومینیوم اراک نیاز به زمان دارد و رفته رفته بهتر می‌شود و سعی می‌شود بازیکنانی جذب شود که به تیم آلومینیوم کمک کند.

رحمتی بیان کرد: در بازی مقابل پرسپولیس و تراکتور هم با وجود موقعیت‌های بالای تیم آلومینیوم، نتایج واگذار شد که دلیل آن تنها ضعف در تمرکز تیمی است.

وی گفت: برای هر ۲ جام، حفظ جایگاه و ارتقای تیم آلومینیوم برنامه داریم و در جام حذفی با همه وجود شرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: دیدگاه و هدفگذاری برای تیم آلومینیوم اراک، حفظ جایگاه سال قبل و روند خوب است.

رحمتی تصریح کرد: با هیچ بازیکنی برای جذب در تیم صحبت نشده اما تعدادی از اسامی در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار گرفته و به طور قطع، تعدادی از بازیکنان هم از جمع تیم جدا می‌شوند.

تیم آلومینیوم اراک عصر امروز (چهارشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت و نتیجه را یک بر صفر به تیم میهمان خود واگذار کرد.