زنجان - ایرنا - گره کور تخصیص نیافتن اعتبار جهت تکمیل پروژه نیمه کاره ورزشگاه سه هزار نفری ابهر بعد از ۱۵ سال بلاتکلیفی روز پنجشنبه در جریان بازید نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی از این طرح گشوده شد و اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد امروز در جریان سفر یک روزه خود به استان زنجان در بدو ورود از پروژه احداث ورزشگاه سه هزار نفری ابهر بازدید کرد.

این پروژه که ۱۵ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد، چندین سال متوقف شده است.

به گفته رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، تکمیل پروژه سه هزار نفری ابهر نیازمند ۴۵ میلیارد تومان اعتبار است.

احمد خداوردی اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات ‌توازن منطقه ای ۱۵ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز از اختصاص چهار میلیارد اعتبار ملی به این پروژه خبر داد و گفت: این اعتبار هنوز به مرحله تخصیص نرسیده است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در این بازدید بر ضرورت فعال شدن دوباره احداث پروژه سه هزار نفری ابهر تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است تا اعتبار ملی چهار میلیارد تومانی وزارت ورزش به این پروژه را افزایش دهیم.

علی نیکزاد افزود: امسال عملیات اجرایی این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز می شود و سال آینده تلاش می کنیم اعتبار بیشتری برای به اتمام رسیدن آن اختصاص داده شود.

به گزارش ایرنا، بازدید از پروژه احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) خدابنده، حضور و سخنرانی در همایش هادیان سیاسی سپاه استان زنجان، بازدید از پروژه احداث و تعریض محور ارتباطی زنجان- دندی و زنجان - بیجار و جلسه با مدیران دستگاه های اجرایی استان از برنامه های سفر یک روزه نایب رییس اول مجلس به زنجان است.