تهران- ایرنا- دادگاه اداری ورزش اسپانیا برای دومین بار بر محرومیت مهاجم لهستانی بارسلونا حکم داد که به‌موجب آن، تعلیق محرومیت وی برداشته شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، روبرت لواندوفسکی پیش‌از این به دلیل گرفتن ۲ کارت زرد و تذکر انضباطی از حضور در سه بازی اخیر لالیگا محروم شده بود؛ اما محرومیت وی به‌صورت موقت لغو شد و این مهاجم توانست مقابل اسپانیول بازی کند؛ موضوعی که باعث شد باشگاه اسپانیول با ارسال شکایتی کتبی به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کند که حضور روبرت لواندوفسکی مهاجم بارسلونا در دربی کاتالونیا غیرقانونی بوده و تیم ژاوی که در این بازی یک امتیاز کسب کرد، باید بازنده اعلام شود.

حال بار دیگر دادگاه اداری ورزش اسپانیا بر محرومیت این مهاجم لهستانی بارسلونا حکم داده است که به‌موجب آن، تعلیق محرومیت وی برداشته شد و نمی‌تواند در بازی بارسلونا برابر تیم‌های اتلتیکومادرید، ختافه و ژیرونا به میدان برود؛ اما مقابل رئال بتیس در اول فوریه بازخواهد گشت.

مارکا در بازتاب این خبر نوشت: بارسلونا باوجودآنکه امکان درخواست تجدیدنظر جدید را داشت؛ اما این کار را نکرد و به طور قطعی از تحریم تبعیت می‌کند.

این بازیکن لهستانی قربانی یک محرومیت نامتناسب و ناعادلانه شده است؛ همه چیز از جایی شروع شد که گیل مانزانو داور بازی بارسلونا مقابل اوساسونا در نیم ساعت دو کارت زرد به او نشان داد و از بازی اخراج شد.

قاعدتاً باید این محرومیت برای یک مسابقه باشد؛ اما وقتی لواندوفسکی پس از دریافت کارت زرد، دست به بینی زد، داور این حرکت را تحقیر و توهین تعبیر کرد و کمیته انضباطی مسابقات، او را از دو بازی دیگر هم محروم کرد.