همدان- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: شیوه برگزاری مجامع انتخاباتی هیات‌های ورزشی این استان به هیچ عنوان مهندسی نیست و به صورت آزادانه و مستقل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی ضمیری کامل روز پنجشنبه در نشست هیات‌های ورزشی استان همدان با اشاره به برخی حواشی و ابهام های بیان شده در فضای مجازی در زمینه برگزاری انتخابات هیات های ورزشی اظهار داشت: تمامی مجامع انتخاباتی برگزار شده، به دور از جانبداری و حمایت از فرد خاص توسط دستگاه ورزش بوده و نمونه آن انتخابات هیات نابینایان و کم بینایان همدان بود.

وی اضافه کرد: پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات نابیانیان و کم بینایان هجمه سنگینی مبنی بر مهندسی بودن انتخابات علیه مجموعه ورزش شد اما نتیجه آن ثابت کرد که این ادعاها کذب است.

ضمیری کامل اظهار داشت: دستگاه ورزش از افراد حضور توانمند در انتخابات هیات‌های ورزشی استقبال می‌کند چرا که معتقدیم با مدیریت باتجربه و برنامه محور می‌توانیم به اهداف کلان در ورزش قهرمانی و همگانی دست یابیم.

معاون توسعه ورزش همدان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ مجمع انتخاباتی در این استان برگزار شده و روسای هیات‌های قایقرانی، پزشکی و ورزشی، گلف، ووشو، انجمن‌های ورزشی، سوارکاری، ژیمناستیک، رزمی، شمشیر بازی، ورزشهای نابینایان و کم بینایان انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین مراحل اداری در برگزاری مجامع هیات‌های شنا و شیرجه، تیراندازی، ورزش‌های ناشنوایان، سه گانه، بسکتبال، ورزش‌های روستایی و بومی محلی، ورزش‌های همگانی نیز انجام شده و منتظر تعیین تاریخ برگزاری از سوی فدراسیون‌های مربوطه هستیم.

ضمیری کامل بیان کرد: تمامی هیات‌های ورزشی به صورت مستمر ارزیابی می‌شوند و ملاک ما از مدیر توانمند در هر هیاتی، کارنامه فعالیت وی است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت هیات نجات غریق در مرحله استعلام و هیات جانبازان و معلولین در مرحله فراخوان قرار دارد و به زودی فراخوان و ثبت نام هیات اسکی نیز آغاز خواهد شد.

استان همدان دارای ۵۰ هیات ورزشی و بیش از ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته است.