همدان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مسیر گنجنامه شهر همدان از میدان قائم به علت ریزش برف و لغزندگی سطح جاده، مسدود شد.

سرهنگ "فرخ جمالی" پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ریزش برف و لغزندگی جاده امکان پاکسازی سطح جاده و امداد رسانی به خودروهای گرفتار در برف را در مسیر گنجنامه ناممکن کرده است.

وی افزود: به منظور پیشگیری از گرفتار شدن رانندگان و خودروها در برف و بروز سوانح ناگوار، این مسیر هم اینک مسدود شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: در کمتر از یک ساعت گذشته با افزایش ریزش برف و لغزندگی سطح جاده، هشت دستگاه خودرو دچار سانحه شدند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: همچنین چندین دستگاه خودرو به علت لغزندگی جاده در برف و سرما گرفتار شده و امکان ادامه مسیر از آنها سلب شده است.

رییس پلیس راهور همدان تاکید کرد: پلیس به منظور جلوگیری از راهبندان، خروج خودروها از مسیر اصلی، در میدان قائم مستقر شده و از تردد وسایل نقلیه به سمت گنجنامه جلوگیری می کنند.

سرهنگ جمالی از رانندگان خواست با توجه به برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر با سرعت مطمئنه تردد کرده و از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: در صورت بروز سانحه به ویژه در تقاطع غیر همسطح و زیرگذرها از توقف تا رسیدن پلیس برای ترسیم کرکی پرهیز کرده و بلافاصله خودرو را به محلی امن منتقل کنند.

سرهنگ جمالی افزود: توقف خودروهای حادثه دیده بر روی پل میدان سپاه منجر به تصادف زنجیره ای هشت دستگاه خودرو شد.

بارش برف که از شب گذشته در سطح استان و شهرستان همدان آغاز شده، همچنان ادامه دارد.