تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه نساجی با اشاره به اینکه مالک باشگاه نساجی از برخورد اعضای تشریفات جایگاه بسیار دلخور شدند، گفت: نباید با بزرگان فوتبال و ورزش این‌گونه برخورد شود کسانی مانند حدادیان که برای فوتبال ایران کم زحمت نکشیده‌اند.

به گزارش ایرنا، ایزد سیف‌الله‌پور شامگاه پنجشنبه پس از شکست سنگین ۵ بر ۱ تیم نساجی مقابل پرسپولیس، ضمن تبریک به تیم حریف، اظهار داشت: شرمنده هواداران هستیم. خیلی بد مقابل تیم پرسپولیس ظاهر شدیم و این اشتباه ما بود.

وی افزود: بازیکنان علی‌رغم اینکه بازی خوبی که مقابل تراکتور انجام دادند، اصلاً در حد انتظار نبودند. این درست می‌شود و مشکل خاصی نیست. پرسپولیس هم در روزی که ما بد بودیم از تمام موقعیت‌های خود استفاده کرد و موفق شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره ناراحتی حدادیان هم توضیح داد: ناراحتی ایشان از این بود که چرا عنوان شد ۶ تا ۷ جایگاه ویژه برای تیم میهمان و مابقی در اختیار تیم میزبان است، درست نیست. وی مالک باشگاه هستند و برای تیم و فوتبال هم زحمت‌های بسیاری کشیده‌اند و باعث سربلندی فوتبال استان مازندران شده‌اند.

سیف‌الله‌پور تأکید کرد: نباید کسی را در بخش تشریفات جایگاه قرار دهیم که مسئولان را نمی‌شناسد. متأسفانه ایشان را نشناختند و با برخورد بدی با وی صحبت کردند. نباید با بزرگان فوتبال و ورزش این‌گونه برخورد شود کسانی مانند حدادیان که برای فوتبال ایران کم زحمت نکشیده‌اند.