تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌کردن یا نکردن من اهمیتی ندارد و مهم موفقیت تیم است.

به گزارش ایرنا، سروش رفیعی شامگاه پنجشنبه پس از برتری ۵ بر یک سرخ پوشان تهرانی برابر نساجی و قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل تاکید کرد: به هواداران تبریک می‌گویم فکر می‌کنم بازیکنان بازی بسیار قابل قبول، با کیفیت و خوبی را ارائه کردند. به تیم خوب نساجی، کادر فنی قابل احترام و بازیکنان و رفقای خوبم در این تیم هم خدا قوت می‌گویم و امیدوارم که در ادامه راه موفق باشند.

وی افزود: در این نیم فصل تلاش کردیم و کادر فنی زحمت کشید، کادر مدیریتی هم حمایت بسیار خوبی داشتند و توانستیم قهرمان نیم فصل بشویم؛ هر چند اسمش قهرمان نیم فصل است و ما فقط نصف راه رفته‌ایم و امیدوارم در ادامه راه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم با توجه به فشردگی بازی‌ها و اینکه تیم‌ها سخت امتیاز می‌دهند و سعی می‌کنند امتیازات را حفط کنند، کار سخت‌تر می‌شود ولی خدا را شکر شرایط و روند خوب است. تلاش می‌کنیم که شرایط را بهتر کنیم و تا پایان فصل، به همین شکل پیش برویم.

هافبک پرسپولیس در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در بازی‌های اخیر گفت: از نظر من اهمیتی ندارد که چه کسی در تیم ما بازی می‌کند. این نظر سرمربی تیم است که کدام بازیکنان به میدان بروند. یک نکته بسیار خوب و مثبت در تیم ما همین است که اهمیتی ندارد چه کسی بازی کند و مهم این است که تیم خوب نتیجه بگیرد و کیفیت خوبی داشته باشیم.

رفیعی گفت: هر کدام از بازیکنان هر لحظه که وارد زمین می‌شوند، سعی می‌کنند چیزی را که از آنها خواسته می‌شود، اجرا کنند. من هم تلاشم را بیشتر می‌کنم و امیدوارم که هر لحظه‌ای که با نظر کادرفنی شرایط بازی را پیدا می‌کنم، بتوانم بهترین عملکردم را برای تیم داشته باشم.