قم- ایرنا- سرمربی تیم‌فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم‌ گفت:‌ تیم گیتی پسند اصفهان دارای بازیکنان تراز اول فوتسال کشورمان است و برای بازی بزرگ هفته، مقابل این‌ تیم آماده‌ایم.

به گزارش ایرنا، فرهاد کشاورز شامگاه پنجشنبه‌ پیش از دیدار با گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران ابراز داشت: گیتی پسند اصفهان از باشگاه هایی است که سابقه زیادی در کسب رتبه در لیگ برتر فوتسال کشورمان دارد اما آنا صنعت هم تیمی است که در حال تربیت آینده سازان فوتسال کشور است.

وی با اشاره به این‌ که‌ آنا صنعت قم در آینده به قدرتی در فوتسال کشور تبدیل خواهد شد، اظهار داشت: برای این بازی مهم تیم مان را خوب آماده کردیم در حالی که در هفته گذشته بازی سنگینی مقابل گهرزمین سیرجان داشتیم که در آن بازی به حق خودمان نرسیدیم.

وی گفت: خیلی خوب تیم گیتی پسند را مورد بررسی قرار دادیم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم و امیدواریم فردا مقابل این تیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد وضعیت مصدومیت دو سه تن از بازیکنان تیمش گفت: امشب با کادر پزشکی خود جلسه می گذاریم تا مشخص شود دو سه بازیکنی که از نظر جسمانی دچار مشکل هستند به بازی فردا می رسند یا خیر.

کشاورز افزود: تیم‌ ما متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است و آنها فردا نشان می دهند آنا صنعت تیم آینده فوتسال کشور است.

دیدار تیم های آنا صنعت قم و گیتی پسند اصفهان از چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ‌برتر فوتسال عصر فردا در سالن شهید حیدریان قم برگزار می شود.

گیتی پسند هم اکنون با ۴۲ امتیاز در رده سوم و آنا صنعت نیز با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی مسابقات لیگ‌برتر قرار دارند.