کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۲ سارق با لباس مامور اداره برق و یک مالخر کابل برق شبکه هوایی هنگام سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در مناطقی از سیرجان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی شبانه ۲ نفر سارق را در پوشش لباس مامور اداره برق در حوالی تیرهای برق مشاهده کرده و هنگام سرقت آنان را به همراه ابزار آلات انجام سرقت، سه قبضه سلاح سرد دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان داشت: این سارقان که دارای سابقه سرقت و گرفتار به اعتیاد به مواد روان گردان بودند در بازجویی های انجام شده با معرفی یک مالخر،به ۲۲ فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی به مقدار ۱۲۰۰متر اعتراف کردند.
سرهنگ امیر سبتکی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو و مخفیگاه این سارقان ۱۵۰ متر انواع سیم و کابل برق هوایی دیگر کشف شد خاطرنشان کرد: با هماهنگی های لازم اموال کشف شده تحویل اداره برق و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی گفت: مردم هم خاموشی های غیر متعارف را به اداره برق شهرستان اطلاع دهند.