کاشان - ایرنا - فرمانده انتظامی اردستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر در سطح این شهرستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مصطفی صادق زاده شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی اردستان شب گذشته موفق شدند، ۲ خودرو سواری که‌ یکی از آن ها محموله مواد مخدر را حمل و دیگری نقش مراقبت داشت را شناسایی و مورد بازرسی قرار دهند.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: مواد مخدر کشف شده مشکوک به هرویین و مرفین بوده که همراه با خودرو به یگان انتظامی منتقل شد.
سرهنگ صادق زاده اظهارکرد: در زمان بازرسی از خودرو حامل مواد مخدر، قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب متواری و در سطح شهرستان ایجاد رعب و وحشت کردند که نیرو های انتظامی با تمام توان و در کمترین زمان ممکن ۳ نفر افراد فراری را دستگیرکردند.
وی اضافه کرد: افراد دستگیر شده جهت تعیین تکلیف در اختیار مقام قضایی قرار گرفته، هر ۲ خودرو به پارکینگ منتقل و مواد مخدر کشف شده تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان شد.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد:از همشهریان درخواست می کنیم برای تامین امنیت شهرستان هرگونه موارد مشکوک را به شماره تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.