تهران - ایرنا - شبکه فن‌بازار ملی ایران با هدف ایجاد ارتباط میان شبکه علم و فناوری ایران و ترکیه، «تور علم و فناوری ترکیه» را با همکاری بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا از پارک فناوری پردیس، شبکه فن‌بازار ملی ایران این تور را همزمان با نهمین برنامه تبادل علم و فناوری (STEP) در دانشگاه «میدل ایست تکنیکال یونیورسیتی» (MIDDLE EAST TECHNICAL UNIVERSITY) برگزار می‌کند.

شبکه فن‌بازار ملی ایران بر اساس نقشه جامع علمی کشور که در آن به ایجاد و توسعه فن‌بازارها تاکید شده است و نیز ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وظیفه توسعه بازار فناوری کشور را عهده‌دار است. در واقع، وظیفه اصلی شبکه فن‌بازار ملی ایران به عنوان یکی از مجموعه‌های اقماری پارک فناوری پردیس، کمک به رونق مبادلات فناورانه و انتقال تکنولوژی در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور است. این مبادلات در حوزه‌های بازاریابی و فروش محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، سرمایه‌گذاری بر روی اختراعات، استارت‌آپ‌ها و طرح‌های فناورانه، رفع نیاز فناورانه صنایع با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه و نیز تبادل دانش‌ فنی است.

علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر حضور در نشست STEP و استفاده از ظرفیت‌های این برنامه از مراکز علم و فناوری در شهرهای آنکارا و استانبول بازدید به عمل آورند.

همچنین، بازدید از تکنوپارک‌ها و دانشگاه‌های آنکارا و استانبول، برگزاری نشست‌های دوجانبه در حاشیه بازدیدها، شرکت در کارگاه‌ها و تور شهری از دیگر برنامه‌های این تور است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام، ضمن دریافت و تکمیل فرم ثبت نام تور علم و فناوری ترکیه در نشانی https://digiform.ir/w۰۰۹۷۸f۲۱، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۰۹ و یا ۰۹۱۹۵۳۹۱۳۴۹ مجری تور (مجموعه نوروبیز) تماس حاصل کنند.

مهلت ثبت نام در این تور تا پایان دی ماه است.