شیراز - ایرنا-  المپیاد ورزشی سازمان تامین اجتماعی کشور با برگزاری مسابقات در ۶ رشته ورزشی فوتبال روی میز(فوتبال دستی ) شطرنج، دارت، پینگ پنگ، شنا و تیراندازی در شیراز آغاز شد ، ۲۵۰ نفر از آقایان و ۲۵۰ نفر بانوان ورزشکار در این مسابقات با همکاری اداره کل تامین اجتماعی فارس به رقابت می پردازند.

مسئول تربیت بدنی و سلامت سازمان تامین اجتماعی در حاشیه برگزاری این رقابت ها با اظهار اینکه اتاق ورزش در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و شعبه های سازمان احداث می‌شودٰ گفت: به دنبال آن هستیم تا حداقل ها را برای ورزش کردن افراد مهیا کنیم.

جلال کریمیان روز یکشنبه در هفتمین دوره المپیاد ورزشی سازمان تامین اجتماعی کشور در شیراز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌هدف از برگزاری این رقابت ها پیشرفت و بالابردن روحیه بازنشستگان است که این سازمان ارزش خاصی هم برای بازنشستگان و هم برای شاغلین دارد تا آنها با انرژی مضاعف بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

فیلم : توضیحات کریمیان ، مسئول تربیت بدنی سازمان تامین اجتماعی

کریمیان تاکید کرد:‌ با نگاه خوبی که مدیران ارشد سازمان به ورزش دارند برای شاغلین هم المپیاد ورزشی در ۲۲ رشته برگزار می شود ضمن اینکه سعی داریم در سال های آینده برای بازنشستگان سه رشته را اضافه کنیم و یا اینکه در ارگان های دیگر هم این رقابت ها برگزار کنیم.

روانشناسی کارکنان،ساخت مجموعه های ورزشی

مسئول تربیت بدنی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه موضوع دیگری که در دستور کار قرار دارد بحث روان کارکنان است، بیان داشت:‌ به همین منظور سازمان بودجه ای اختصاص و به استان ها ابلاغ کرده که بتوانند برای ارزیابی بدنی همکاران در سطح شاغلین و بازنشستگان این موضوع را عملیاتی کنند.

او اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در تعدادی از استان ها همچون آذربایجان غربی، یزد و لرستان مجموعه ورزشی اختصاصی دارند و نگاه سازمان این است که در سایر استان ها امکانات رفاهی و ورزشی فراهم کنیم.

وی از میزبانی شیراز به دلیل فراهم کردن امکانات برای هر چه بهتر بر گزار شدن این المپیاد تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا در این مسابقات در رشته فوتبال روی میز اصغر نعمتی از غرب تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد، احمدعلی ضابط پور از مازندران و حمید انصاری از زنجان هم به ترتیب دوم و سوم شدند و سایر رشته ها هم در حال بر گزاری است.