همدان- ایرنا- هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی عصر امروز/دوشنبه/ پیگیری می‌شود که پاس همدان برای فرار از قعرجدول به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرایط تیم پاس در فصل جاری آنطور که انتظار هواداران بود، پیش نرفت و این تیم با مشکلات فراوان به خصوص در حوزه مدیریتی و مالی همراه شد.

تیمی که خیلی‌ها امسال تصور شکستن طلسم ناکامی گذشته و بازگشت دوباره پاس بعد از سال‌ها به لیگ یک را داشتند، حالا در قعرجدول لیگ ۲ دست و پا می‌زند.

شاگردان گل محمدی تا به اینجا با وجود تلاش فراوان موفق نبوده‌اند و مسایل مالی تیم و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات منجر به مشکلات عدیده برای آن‌ها شد.

اکنون کادر فنی و بازیکنان پاس باید آخرین بازی نیم فصل را مقابل شهیداورکی اسلامشهر دیگر قعرنشین گروه یک برگزار کنند و از دست دادن امتیاز برای هم ۲ تیم شرایط را در نیم فصل دوم سخت می‌کند.

قعرنشینان محکوم به برد

هر ۲ تیم پاس همدان و شهیداورکی اسلامشهر برای رهایی از قعرجدول نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه دارند که البته شرایط برای تیم میزبان به مراتب بهتر از شاگردان گل محمدی است.

پاس تاکنون از ۱۱ بازی صاحب سه برد، چهار تساوی و چهار شکست شده و با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل منفی نسبت به سایر حریفان در رده دهم جدول قرار گرفته است.

پاس تاکنون از یازده بازی صاحب سه برد، چهار تساوی و چهار شکست شده و با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل منفی نسبت به سایر حریفان در رده دهم جدول قرار گرفته است.

فاصله نزدیک تیم‌ها در جدول این شرایط را ایجاد کرده تا تیم پاس در صورت پیروزی در بازی امروز برابر شهیداورکی اسلامشهر حتی تا رتبه پنجم جدول صعود کند.

البته تساوی در این بازی نیز می‌تواند آن‌ها را امیدوار به تغییر جایگاه در جدول رده‌بندی مسابقات کند اما شکست بیشتر به سود سایر تیم‌های قعرنشین است.

تیم شهید اورکی اسلامشهر در آن سوی میدان وضعیتی به مراتب سخت‌تر از پاس دارد چرا که آن‌ها در ۱۱ بازی انجام شده در نیم فصل اول تنها یک برد کسب کرده‌اند.

نماینده اسلامشهر با ۶ تساوی جزو رکوردداران لیگ ۲ است و چهار بار نیز متحمل شکست شده‌اند تا در مجموع با ۹ امتیاز در رده ۱۲ جدول ۱۳ تیمی لیگ ۲ قرار بگیرند.

این تیم در صورت پیروزی مقابل پاس شاید بتواند صعود یک پله‌ای در جدول مسابقات داشته باشد اما با نگاه امیدوارنه‌تر به مسابقات ادامه می‌دهد.

تدام مشکلات مالی پاس

مشکلات مالی تیم پاس همچنان ادامه دارد و بازیکنان اصلی و کلیدی این تیم خواستار فسخ قرارداد و جدایی در نیم فصل شده‌اند.

آن‌ها از اینکه با گذشت ماه‌ها تمرین و مسابقه تنها ۱۵ درصد دریافتی داشته‌اند، انتقاد کرده و شرایط را برای ادامه فعالیت در پاس مهیا نمی‌دانند.

شاگردان گل محمدی بارها از سوی مدیران باشگاه وعده‌های مالی دریافت کردند که تحقق نیافت و اکنون به هرگونه پیشنهاد جدید بی‌اعتماد هستند.

البته مدیران باشگاه پاس شب گذشته با حضور در اردوی این تیم قول پرداخت تمامی مطالبات بازیکنان ظرف ۲ هفته آینده را دادند و اگر این مهم اتفاق نیفتاد، بازیکنان می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند.

سرپرست تیم پاس در این باره گفت: امیدوارم مشکلات مالی تیم هرچه سریعتر حل شود چرا که آسیب جبران ناپذیر به دنبال خواهد داشت.

«محمدرضا آرتیمانی» افزود: با وجود تلاش مدیران باشگاه پاس برای حل مشکلات، همچنان پرداختی‌های مالی براساس قراردادها انجام نشده است.

وی اضافه کرد: مدیران باشگاه باید تلاش کنند تا بازیکنان فعلی حفظ شوند در غیر اینصورت با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم به دلیل بدهی‌ها، امکان جذب بازیکن جدید نیست.

آرتیمانی اظهار داشت: حتی در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات تیم، تنها مجاز به جذب ۶ بازیکن جدید به جای ۶ بازیکن خارج شده از لیست هستیم که کار را برای ما در نیم فصل دوم سخت می‌کند.

تیم پاس همدان از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر میهمان تیم شهید اورکی است.