تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال هوادار گفت: چادرملو سه هفته اخیر را در لیگ یک با پیروزی پشت سر گذاشته و نشان داده که تیم خوب و با برنامه‌ای است.

به گزارش ایرنا، ایمان عالمی مربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل چادرملوی اردکان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی، اظهار کرد: در ابتدای فصل یک بازی دوستانه با این تیم برگزار کردیم. چادرملو تیم بسیار خوبی است و کادر فنی توانمندی دارد. برنامه‌های تاکتیکی خودمان را خواهیم داشت و می‌دانیم که چه چیزی از این بازی می‌خواهیم و امیدوارم که بتوانیم در نهایت از این مرحله صعود کنیم.

مربی هوادار در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان این تیم در مورد نقل‌انتقالات تماس‌هایی صورت گرفته است، گفت: خیر، در این زمینه چیزی نشنیده‌ایم.

عالمی در رابطه با میزان شناخت از چادرملو، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی سخت و دشواری را پیش داریم و امیدوارم با برنامه‌ریزی که انجام دادیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در رابطه با عملکرد خوب ساکت الهامی در جام‌های حذفی اظهار داشت: در جام حذفی با یک پنالتی همه چیز تغییر پیدا می‌کند. می‌دانیم که آقای الهامی در ۳ سال گذشته با ۲ تیم مختلف قهرمان جام حذفی شده اما ما باید این بازی را در نظر بگیریم و شاید این بازی از دیدارهای لیگ برتر هم سخت‌تر باشد.

مربی هوادار درباره غیبت ساکت الهامی در نشست خبری گفت:‌ به دلیل تداخل زمانی تمرین با نشست خبری، الهامی نتوانست در نشست خبری حضور پیدا کند.

عالمی درباره نقل و انتقالات هوادار گفت: قطعا اگر بازیکن باکیفیت در هر رده‌ای بازی کند، تیم ما روی آن نظر خواهد داشت. در تیم ما، جوانانی حضور دارند که تا به حال در لیگ برتر بازی نکرده‌اند. هر بازیکنی که با کیفیت باشد و در چارچوب تاکتیکی تیم ما باشد، قطعا انتخاب خواهد شد.