تهران- ایرنا- علی‌رغم اینکه مدیران باشگاه کهکشانی‌ها به دنبال فروش ادن هازارد در پنجره نقل و انتقال ژانویه هستند اما این بازیکن در نیم فصل رئال مادرید را ترک نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا از تارنمای گل، ادن هازارد تصمیم گرفته است که رئال مادرید را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ترک نکند. هر چند این باشگاه مشتاق است تا او در این ماه از کهکشانی‌ها جدا شود.

این ملی‌پوش سابق بلژیکی تا حد زیادی در این فصل بازی نکرده و تاکنون تنها در هفت بازی برای این باشگاه حضور داشته است. مدیران این باشگاه می‌خواهند در پنجره نقل و انتقالات ماه جاری این بازیکن را بفروشند، اما هازارد نمی‌خواهد کهکشانی ها را ترک کند.

قرارداد هازارد در پایان فصل ۲۰۲۳-۲۴ تمام می‌شود. وی به دلایل شخصی می‌خواهد حداقل تا تابستان در رئال بماند.

ستاره سابق چلسی با پیوستن به رئال مادرید در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۴۰ میلیون یورو (۱۲۳.۳ میلیون پوند / ۱۴۹.۴ میلیون دلار) به گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. هازارد اخیرا پس از یک بازی ناامیدکننده با بلژیک در جام جهانی ۲۰۲۲ و حذف این تیم در مرحله گروهی از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

این بازیکن ۳۲ ساله قرار است ماه آینده با دو نماینده خود در مادرید ملاقات کند تا در مورد نحوه ادامه کار در این باشگاه صحبت کنند. همچنین النصر عربستان پس از جذب کریستیانو رونالدو به تیم خود، علاقه‌مند به جذب هازارد است.